آلمان ، آرژانتين را شكست مي‌دهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
هشت پاي معروفي که پيش از اين پيروزي آلمان در برابر انگليس را به درستي پيشگويي کرده بود باز هم لب به سخن باز کرد و نشان داد که اين بار هم ژرمن ها پيروز مي شوند.

به گزارش آسوشيتدپرس ، اين هشت پاي عجيب که «پل» نام دارد و در آکواريم شهر اوبرهاوزن آلمان زندگي مي کند دو سال قبل و در طول بازيهاي جام ملت هاي اروپا در سال 2008 توانست نتايج 80 درصد از بازي هاي تيم ملي آلمان را به درستي پيشگويي کند.

در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي اين موجود دريايي شگفت انگيز پيشگويي کرد که آلمان از سد انگليس مي گذرد و به يک چهارم نهايي مي رسد. اين نتيجه به دست آمد تا آلمان در مقابل آرژانتين قرار گيرد.

اکنون بار ديگر «پل» لب به سخن گشوده است و نتيجه بازي آلمان و آرژانتين در يک چهارم نهايي را پيشگويي کرد. برطبق پيشگويي جديد اين هشت پا ژرمن ها از سد شاگردان مارادونا مي گذرند و به نيمه نهايي راه مي يابند.

اين هشت پا پيشگويي خود را به اين روش نشان مي دهد: دو جعبه که روي آنها پرچم هريک تيمها قرار داده مي شود و داخل جعبه ها غذا گذاشته مي شود. هر جعبه اي که «پل» با دست هاي خود زودتر در آن را باز و شروع به خوردن غذا کند برنده خواهد بود.

سخنگوي آکواريم اوبرهاوزن در خصوص پيشگويي جديد اين هشت پا گفت: پيشگويي پل پس از يک ساعت نبرد سخت دروني اتفاق افتاد و اين بار نيز در جعبه منقش به پرچم آلمان را باز کرد و صدف خوشمزه مورد علاقه خودرا خورد.

مهر



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: